Over and out
Gissa om det kändes bra att kliva in på jobbet imorse och se två stycken halvfulla pallar med post, istället för fyra eller fem fulla som det varit tidigare i veckan! Snacka om bra timing såhär sista dagen.
Redan vid kl 9 kunde vi åka ut och min runda gick hur bra som helst. Jag tänkte att jag kunde ju ge allt idag eftersom jag inte vet när jag kommer jobba nästa gång, så det gjorde jag. Vanligtvis tar den ca fyra timmar men idag blev det bara tre. Var inne igen före tolv. Grymt nöjd med mig själv! :)

Vid halv ett var alla förberedelser inför måndagen klara, så vi tog långlunch och sedan gick vi hem strax före halv två. Sorgligt att jag inte ska tillbaka dit på måndag, men jag är nöjd med mitt val... Än så länge. ;)


Magaluf 2010

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress