Felix

Efter en tupplur på soffan åkte Jimmy och jag upp till Odlaren så jag skulle kunna hämta lite kläder som jag kanske behöver nu i helgen. När vi kom låg Felix på uppfarten och for in som ett skott under en av bilarna, utan att ens hälsa eller någonting. Uppenbarligen var något annat betydligt intressantare än vad vi var.
När jag plockat ihop allt jag behövde, dvs lite kläder och min blueray-spelare, så blev vi sittande i mitt rum allihopa. När kissen kommer in började han med att börja busa och bita mig, sedan la han sig på mattan en stund och tillslut hoppade han upp och myste ner sig i soffan brevid Jimmy. Så där låg han en bra stund och blängde surt på mig. Tydligen så brukar han gå runt och leta efter mig i mitt rum ibland, så då tycker man ju att han kunde vara lite trevlig när man kommer hem och hälsar på... Kattskrälle. :)

Fredagskvällen spenderas med pizza, film, naturgodis och chips!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress