Båttur
Både igår och idag var Jimmy ute med Totte och Sanna i deras båt hela dagen. Efter att jag slutat jobbet idag så åkte jag hem och duschade av mig all svett som blivit resultatet av en lång arbetsdag i solen, och sedan tog jag bilen ut till Syndbyholm och så kom de och plockade upp mig i gästhamnen. Vi åkte runt lite och sedan kastade de i ringen och åkte ring efter båt, men varken Jimmy eller jag vågade prova. Jag var dock väldigt sugen men samtidigt verkar det lite läskigt. Det borde ju göra ont när man ramlar av känns det som. Får prova någon annan gång kanske... :)

Väldigt mysigt att åka runt ute på vattnet i det fina vädret i några timmar. Jag har inte åkt så mycket båt i mitt liv, men det är ju faktiskt väldigt trevligt märkte jag.
När Sanna skulle iväg någonstans så släppte vi av henne och sedan åkte vi in till Sundbyholm igen och la till för att äta. Vi tog hamburgare alla tre och de var faktiskt nästan värda 99 kr. Riktigt mumsigt med friscobröd och allt, men det mest speciella var lantchipsen som serverades till. Pommes är ju en klassiker, men chips? Gott var det hur som helst.
Om vädret är lika bra imorrn så kanske det blir en tur imorrn med. Hoppas! :)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress