Äntligen fredag
Precis som alla andra dagar den här veckan så fick vi jobba över idag med så jag slutade 15 istället för 13.30. Det bästa är att nu ligger vi ungefär i fas med allt inför måndagen och då kommer dessutom fem stycken av de ordinarie tillbaka. Skönt med fredag och helg nu iallafall, även om jag ska jobba både lördag och söndag. Lite roliga saker ska nog kunna klämmas in däremellan.

Jag gjorde ett nytt försök att prata med chefen på Triangeln idag och hade lite mer tur än igår. Hon sa att hon skulle fixa så jag får lite helger och sedan fick jag höra av mig ifall jag kunde några veckodagar också. Det känns riktigt bra nu med allt faktiskt. :)

Nu ska jag åka till iväg till frissan. Tänker väl vara lika tråkig som vanligt och bara klippa topparna. Gillar längden jag har nu så varför ändra något... :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress