Tisdag

Hade jag fått välja så hade jag nog inte klivit ur sängen överhuvudtaget imorse. Riktigt tung morgon. Ögonen är röda, svullna och kliar så jag blir tokig. När man nyser börjar också ögonen rinna och till följd av det så blir man snuvig och täppt också. Man blir liksom helt slut i kroppen och tappar orken att göra saker. Toppen verkligen. Hittills har varken ögondroppar eller de två tabletterna jag tog hjälpt heller så det finns inte så himla mycket mer att göra åt saken förutom att hoppas att det går över snart. Väldigt snart.

Ett par timmar i solen igår gjorde utan tvekan susen för att få färg. Lite fel färg bara, om man nu inte gillar kräftrött förstås. Inte den bästa idén att sola utan solkräm kanske... Men det ser redan lite bättre ut så förhoppningsvis är det helt bra imorrn igen. Nästan lite tur att det inte är så fint väder idag. Skönt för alla som började jobba idag också. Det känns ju alltid lite mindre tungt att gå till jobbet när det är mulet jämfört med när det är strålande sol och varmt.

Trots allt får man väl försöka ta tag i något så dagen inte blir helt meningslös. Tror jag börjar med att läsa en bok och sedan laga lite lunch.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress