Söndag

Haft en riktig heldag med Jimmy. Promenad till stan för lunch i form av kycklingwrap på Wayne's följt av varsin islatte och sedan fortsatte promenaden så långt som till Slagstaglass. Skönt att röra på sig och få lite frisk luft. Mindre nyttigt med veckans andra snäcka kanske men vem bryr sig egentligen? Sist provade jag Kinasnäckan för första gången och idag blev det en Kaksnäcka. Tror faktiskt att dagens var snäppet vassare. Har gjort en liten deal med mig själv att testa alla sorter denna säsong. Utom den med lakrits för det tror jag verkligen inte är min grej. Men två steg på vägen nu iallafall.

Promenaden tillbaka blev mindre skön eftersom jag smart nog hade mina nya skor på mig. Skavsår, ajaj. Sänder lite tacksamma tankar till den som uppfann plåster!

Kvällen kommer att bestå av tacos så vi har precis varit på maxi och handlat litegrann och nu sitter vi här med varsin dator som de äkta nördarna vi är! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress