Måndagmorgon

Tagit en lång skön sovmorgon för tredje dagen i rad. Känns rätt välbehövligt eftersom jag var vaken till 1 inatt då jag skulle hämta Jimmy från stan. Ett par timmars sömn senare var det bara att pallra sig upp ur sängen när klockan ringde vid 8 för att gå ut och flytta bilen från gästparkeringen som opraktiskt nog bara är gästparkering på helger och vardagar kl 17-08.
Väl tillbaka i sängen blev man väckt av att chefen på Bring ringde och gav mig jobbtider för resten av veckan och från och med onsdag nästa vecka fram till påsk. Jätteskönt verkligen!!! Började bli lite orolig för att det skulle bli för mycket ledigt den här månaden. Ledighet är bara kul i en viss mängd har jag märkt....

Ledig idag iallafall så sitter och försöker fundera ut vad jag ska hitta på snart när jag blir själv. Kanske köpa lite Spicy Hot och sedan åka hem och dra ut på en liten löprunda så man kan känna sig lite duktig. Så får det nog bli! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress