Måndag
Jag gillar redan den här veckan. För det första så fick jag Skiftinge istället för Årby på jobbet idag. Tro det eller ej men det är sååå mycket bättre. För det andra så är vädret helt underbart och som de sagt så ska det fortsätta så. Hoppas hoppas hoppas!
För det tredje så börjar jag inte förrän 10 imorrn så jag får en välbehövlig sovmorgon efter att ha börjat 7 flera dagar i sträck nu.
Och för det fjärde så är det påsk nu i helgen, vilket betyder bara fyra dagars jobb på Bring och sedan hela fyra dagars härlig ledighet för min del! :)

Nu blev klockan plötsligt väldigt mycket så jag tror vi ska ta och pallra oss ut och gå någonstans i solskenet innan det blir för sent. Skönt att få röra sig lite även om jag faktiskt sprungit hela dagen. Galet varmt blev det i t-shirt och jobbarbyxor så jag sa till om att få ett par shorts beställda. Kan nog behövas om det ska fortsätta vara såhär varmt! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress