Heron City
Igår var jag på Heron City för första gången. Nästan lite illa att aldrig ha varit där tidigare tycker jag nog... Men nu är det gjort iallafall. Åkte från stan vid femtiden med Jimmy, Jessica och Andrée och sedan blev det lite Pizza Hut, en serie bowling och sedan var det biodags. "Hur många lingon finns det i världen" såg vi. Rätt rolig film faktiskt. Men är det inte lite konstigt att man alltid lyckas hamna i närheten av några som skrattar hur mycket som helst? Även när det inte ens händer något roligt då alltså. Slår aldrig fel. Hur som helst så var det en väldigt trevlig kväll! :)

Skönt med sovmorgon idag också. Inte igår man gick upp efter kl 12! Men är det helg så får man vara en latis. Tråkigt nog så har jag jättemycket söndagskänsla idag... Skulle nästan kunna svära på att det var söndag. Men det är väl kanske bra för då blir helgen längre. Speciellt eftersom jag till och med är ledig måndag och tisdag. Lyxigt värre! :)
Jobbat 15-18 idag så nu är man hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Måste fundera ut vad jag känner för. Något ska det väl bli iallafall.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress