Fransfärgning
När jag ändå inte känner för eller orkar göra något vettigt så tänkte jag att jag kan ju alltid passa på att färga ögonfransarna. Den gamla färgen hade precis lagom försvunnit så det kunde inte ha passat bättre. Rekommenderar verkligen Depends färgkit som innehåller allt man behöver. Hur smidigt som helst, bara att blanda 2 cm av färgcremen med 10 droppar väteperoxid och när det blivit en jämn smet är det bara att applicera på fransarna precis som vanlig mascara. Sedan är det bara att lägga sig och blunda i 15-30 min innan det är dags att tvätta bort det igen. Så länge man är försiktig så man inte får in något i ögonen så går det hur bra som helst och resultatet blir jättebra. Mycket billigare än att göra det på någon salong och man slipper bli helt svart runtomkring ögonen. Mycket nöjd! :)

 
Jessica

Du kan väl visa mig någon gång när du gör? Jag vill också göra men jag vågar inte=)

sara

absolut! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress