Dagen efter

Jag förväntade mig att knappt kunna öppna ögonen imorse efter gårdagens behandling i kombination med lite trevlig pollenallergi, men där hade jag väldigt fel. Visst var det lite svullet när jag kollade i spegeln, konstigt nog mer än det var på hela dagen igår, men återigen bara ungefär som efter att man gråtit. Ögonlocket är en aning tjockare än det brukar men annars känns det inte mycket. Litegrann svider det när man smörjer på Helosansalvan men inte värre än att man står ut. :)

Kliat har jag inte heller gjort eftersom jag sov brevid världens bästa som hjälpte mig att låta bli. Rätt vad det var så kände jag handen lyftas bort och hör ett viskande "inte klia" ur mörkret. Tur att jag har någon som håller koll på mig!♥

Nu är det dags att åka till jobbet några timmar. Det blir nog att ta bilen idag när det bara är 5 grader ute. Undrar vad man får för rolig runda idag... Årby är min gissning men vi får se om den stämmer.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress