Bortglömd
När chefen ringde imorse så sa han att någon skulle höra av sig under dagen angående vilken tid jag ska börja jobba imorrn. Framåt halv fyra insåg jag att de nog glömt bort mig och gå hem. Mycket riktigt. Då känner man sig väldigt viktig...

Hoppades på att skattepapprena skulle ligga i brevlådan idag så man äntligen kan få veta om man får tillbaka något eller inte. Istället hittade jag en 10% check från H&M så nu har man klickat hem en sådär tio sommarplagg. Mest klänningar men även lite linnen och annat bra att ha. Bara vänta på att det kommer hem! Och att det blir sommar såklart! :)

Ronja

Den klänningen har jag också beställt i den färgen :p att vi alltid köper Samma saker på h&m ;)

sara

haha alltid!! ;)

Ronja

Amanda berättade att hon också hade beställt den tydligen xD <3

amanda

yes yes! nu agerar vi trillingar tjejer!

Ronja

Haha exakt! ;)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress