Tisdag
Trevligt att man börjar bli sjuk igen, precis när man började känna sig bättre. Det får nog bli en omgång Otrivin Menthol och Zyx mint för att klara av veckan. Får inte bli sjuk lagom till helgen nu!!
Idag har varit en sådan där typiskt arbetslös dag. Började dagen med att titta på alldeles för många avsnitt av Vänner. Har man väl börjat så går det liksom inte att sluta, det är verkligen beroendeframkallande. Punkt slut. Som den perfekta syster jag är åkte jag sedan och hämtade bror min från skolan och sedan åkte vi ut till pappsen för att kopiera mina slutbetyg som jag måste ha med till Arbetsförmedlingen imorgon. Vi fick varsin glass och en rundtur i den precis nybyggda hallen som var hur fin som helst!
Så i stort sett var väl en promenad med Rebecka nu på kvällskvisten det enda vettiga jag egentligen gjort på hela dagen... Och nu blir det fotboll och glass för att lindra min onda hals.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress