Tisdag

Ibland tycker jag faktiskt att jag är rätt clever. Tänkte igår när jag skulle sova att jag nog borde kunna lita på min väckarklocka eftersom den fungerat hur bra som helst i säkert ett halvår nu, men i sista sekunden så ställde jag ändå mobilen för säkerhetsskull. Och vaknar jag inte sedan runt 6 och upptäcker att väckarklockan snällt och fint står helstilla på 3.03. Har jag tur eller har jag tur?!
Sedan blir man ju något sur när man kommer hem efter nio timmars jobb och håller på att svälta ihjäl och så finns det ingen mat. Avlider snart. Men pappa borde anlända med pizzan när som helst så det kanske går vägen..

Imorrn åker fyra tjejer till The Studio i Västerås och blir fixade och fotade. Nämligen VI! Och på kvällen blir det tacos hos Ronja och sedan utgång. Good day! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress