Lördag

Träningsvärk ♥ Bestämde mig för att ta tag i det där med träning igår så det blev lite BodyPump framåt kvällskvisten. Trodde ärligt talat att jag skulle dö. Men det som är bra med mig är att jag inte ger upp när det gäller sådant. Lite smärta är det värt. Och lite kräftor och fotboll vägde ändå upp det hela.
Förutom det så skickade jag in min första jobbansökan igår! Hur läskigt är inte det på en skala!? Sista ansökningsdagen är idag så antagligen börjar de gå igenom på måndag så får väl vänta och se hur det går. Och på onsdag ska jag till arbetsförmedlingen och träffa någon människa så nu är jag igång på allvar med jobbsökandet. Känns bra.

Håller för tillfället på att måla naglarna, i samma färg som detaljerna på klänningen jag ska ha ikväll. Haha. Tjejmiddag hos Sofia står på kvällens schema så vinet ligger på kylning och humöret är på väg uppåt! Kommer bli super!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress