Födelsedag !
Gårdagen var bäst! Det började hos mig och fortsatte på Harrys, där vi egentligen inte fick komma in eftersom det var 21. Men vi är ju så jävla snygga så de kunde ju inte gärna neka oss! Sjukt kul var det iallafall så tack för det allihopa ♥
Jag lärde mig dock att teqilashots kanske inte egentligen är en alltför bra idé. Snurrade enormt när jag låg i min säng och skulle försöka sova. Men det var det värt.

Idag har varit en toppendag det med, dock lite lugnare. Massa fina och bra presenter har jag fått och jag har ätit så mycket tårta och grejer så det känns som att jag måste gått upp minst 20 kg i vikt.
Och extra plus i kanten för att min mobil ringde mitt i allt och jag fick en jobbintervju. Ganska välbehövligt måste jag säga. Men man ska väl inte hoppas för mycket..

Nu är det cirkus en kvart kvar av min dag och den vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Sov inte så mycket inatt så är skapligt trött nu men ska väl försöka hålla mig vaken. Tack alla underbara människor för alla gratulationer ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress