You make me smile

Idag har jag hunnit med rätt mycket tycker jag. Jobbmöte i nästan två timmar imorse. Inte alltför intressant, mest samma gamla vanliga som de alltid pratar om men kände att det ändå var bra att gå för att visa lite intresse och så vidare. Efter det handlade jag ett par saker till min mor, åkte ner till stan och lämnade in CV i en butik, åkte hem för att äta och sedan tänkte jag åka till Deep Cuts innan jag skulle plocka upp Johan för att åka till stan och fika. Istället hämtade jag honom först så han också kunde boka en tid. 
Och ja det var lite impuls eller vad man ska kalla det. Bestämde mig för ungefär två dagar sedan och idag bokade jag tatueringstid! Man får ju inte vela för mycket fram och tillbaka liksom.. Tror det kommer bli awesome!! 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress