Jobb
Jobbet ringde och väckte mig idag. Så nu blir det jobb 13-22 imorrn och 9-19 på fredag, högskoleprov 8.30-16.30 på lördag och sedan jobb 15-18 på söndag. Tufft veckoslut kan man ju tycka! Men mycket cash blir det sedan i november och det är ju aldrig fel. 
Men det betyder också att det här är min enda lediga dag den här veckan så då får man väl passa på och göra det bästa av den. Kvällens planer var från början filmkväll med folk man inte träffat på alldeles för länge, men nu lutar det istället åt att vi tar oss ner till stan för en drink och har lite trevligt på Royal eller något liknande. Blir nog kanon!!

Så nu ska jag bara lista ut vad jag ska hitta på under dagen.. Tror faktiskt att jag börjar med att sticka ut och springa i regnet. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress