Complicated
Min dator och jag samarbetar inte så bra just nu. I hate that. För andra dagen i rad har den bara helt plötsligt hängt sig och sedan blivit blå och dött. Sedan startar den magiskt om sig och fungerar precis som vanligt. Det där med elektronik är rätt fascinerande ibland. Frustrerande också för den delen när det inte fungerar. Bara att vänta och se om den repar sig eller om man behöver inhandla en ny. Kanske är på tiden egentligen men känns ändå lite jobbigt med alla minnen man har sparade i form av bilder och allt..
Min käre far får göra ett försök med diverse virussökningar och allt vad det är imorrnkväll när jag ska umgås med ett gäng trevliga människor så kanske det blir bra igen!

Nu ska jag hitta min pälsklädda vän och fortsätta kolla lite på tv. Tisdagskvällar är rätt grymma när det gäller tv. Inget slår Desperate Housewives! Galet bra serie!


Anledningen till att datorn krånglar kanske?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress