Chaotic
Okej. Det går ju inte längre att ha Boxer eftersom de av någon anledning flyttat alla Premiere league-sändningar till Viasat. Alltså byter vi till Viasat såklart. Det är bara det att det blir svårt när man bor i Odlaren och är omgiven av träd på alla håll och kanter och parabolen inte fungerar så bra då. Det vill säga: vi måste hugga ner halva skogen. Min far, som det geni han är, ber då grannen som tydligen är bra på sådant om hjälp i utbyte mot att han får veden. Detta resulterar i att en helt ovetande Sara vaknar halv 9 en fredagmorgon av att ett träd faller åt fel håll och landar på huset. Ingen rolig upplevelse. Tror aldrig jag kommit ur sängen så fort. Kanske ska man vara fler än två när man fäller enorma träd?! Eller vad vet jag. Men det känns som att vi kanske inte har så mycket användning för en fungerande parabol om vi inte har ett hus att kolla på tv i. Lite väl mycket besvär för att kunna se bra fotboll kan man ju tycka...

Nu ska jag åka till sveaplan och hämta mina filmer! Sedan jobb 15-22 (Y)
ribex

hur gick det med huste?! :O hahha förlåt, jag skrattade lite när jag läste men det lät lite komiskt (a) haha jag läste upp det där för familjen här hemma hahaha lite roligt (a) men hoppas allt gick bra och att inget gick sönder :) <3

sara

Haha ja lite komiskt var det väl xD har fortfarande inte varit ute och kollat men jag tror inte det var någon större fara, går nog att fixa :) lite tur i oturen :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress