Cause you're amazing

Idag är min enda helt lediga dag den här veckan, så efter detta blir det jobb fredag, lördag, söndag. Otur att det skulle bli fredag när det är utgång planerad, men vill man ha pengarna så vill man. Dessutom hade den tiden skickats runt bland halften av de anställda innan den kom till mig så kändes lite dumt att behöva passa den vidare ännu en gång. Från början var den Janes som sedan gav den till Anne som gav den till Måns som sedan frågade mig eftersom han kommit på att han inte kunde längre. Jag får helt enkelt stressa ihjäl mig när jag slutar klockan sju så förfesten kan komma igång innan det blir alldeles för sent.

Hur som helst så ska jag passa på att få lite gjort idag. Bland annat skriva lite intressebrev som jag kan skicka in till olika företag och städa lite vore nog inte heller en dum idé... Med lite musik på högsta volym blir det nog gjort rätt snabbt så man kan hitta på något roligare senare.

Kan verkligen inte sluta lyssna på den här låten. Sjukt fin text!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress