Best feeling ever!
Jag älskar att jag är så himla envis ibland. Det är liksom det som gör att man fortsätter springa varv efter varv i elljusspåret även fast man känner att man nästan måste spy. Men hur skönt känns det inte efteråt när man klarat av hela milen utan problem?! Det är liksom värt att benen skriker av smärta och varje steg gör ont. Love it!
Gillar dock inte att hitta konstiga fläckar på golvet och upptäcka att halva strumpan är täckt av blod.. Så nu får jag väl plåstra om en fot och torka bort fotspår i hela huset. Och kanske köpa nya skor för dom lär väl också vara fulla med blod. Smällar man får ta!!

Sedan väntar en god sallad till lunch vilket behövs nu!

amanda

du är jätteduktig, verkligen! men är det inte ett problem att nästan spy? :O

amanda

alltså jag tycker verkligen du är duktig :) jag lät så sur på förra haha

sara

haha jo fast det går liksom över efter ett tag :D det är mest i uppförsbackarna det är jobbigt :( så man får ta igen sig sen när alla nerförsbackar kommer ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress