200

Råkade av en lustig slump se att detta är mitt 200:e inlägg. Tänk vad mycket ointressanta saker man hunnit skriva i 200 inlägg. Haha.

Jag var just på Deep Cuts och gjorde min stjärna. Det var tydligen inte så lätt med stjärnor upptäckte vi. Iallafall inte när de ska rama in något som redan finns där och därför helst hamna någorlunda i mitten, så det tog väl sådär en timme innan det ens kunde börjas gaddas. Nio försök och en hel del förstoringar fick jag det till om jag inte har helt fel. Men till slut så! 
Det positiva med att tatuera sig för första gången är att man förväntar sig att det ska göra jätteont, och när man sedan gör det så var det inte så farligt som man förväntade sig. När man då sedan ska göra om det så tror man självklart inte att det ska göra så ont och då gör det istället jättejätteont! Usch!! Så himla skönt att det är över!

Dagens tips: Ta inte tajta leggings och skor som slutar strax ovanför fotknölarna om du ska tatuera ankeln! AJ AJ AJ!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress