You know it takes two
Varvar ner med lite te efter heldag nummer två på jobbet. Det som från början skulle bli en lugn vecka med bara jobb på söndag blev plötsligt en vecka med fem dagar jobb istället, varav tre riktiga monsterpass. Ingen som inte jobbat 13-22 när det är en himla röra på grund av ombyggnad i hela butiken kan riktigt förstå hur trött man är efter passet. Det tråkigaste är att man inte hinner med någonting annat förutom jobbet. Lite sovmorgon får man visserligen men inte tillräckligt för att hinna göra något vettigt, och när man kommer hem halv elva är man så slut i kroppen att man bara sjunker ihop och inte orkar göra något då heller. Men nu har jag överlevt två pass och har bara ett kvar! Hurra för mig! Och imorgon blir det lite lite bättre för då börjar jag inte förrän 14. Lyx!

Längtar verkligen till helg nu! Ledig både fredag och lördag så då blir det träning och förhoppningsvis hitta på något trevligt. Jag saknar folk. Känner mig isolerad även fast jag träffat människor hela dagen... Always alone, never alone. Kind of. Fast det lät lite för deprimerande för att vara sant.

Nej nu ska jag krypa ner brevid min lilla pälsboll till kissemiss och sooova! Nighty night.

Anonym

jag kommer hem i helgen! :D då hittar vi på något! :D <3

Anonym

//rebecka! :D

sara

JAA! GOOOODY!! :D <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress