Vintermörker
Öppet hus på Hälsostudion idag så jag och mams åkte dit inte bara en, utan två gånger. De visade bland annat nagelförlängning, hårborttagning med laser och kosmetisk tatuering. Riktigt kul att se hur det går till och hur bra det blir! Tyvärr blir man ju lite sugen på både det ena och det andra, och det är ju inte alltför billigt heller. Tummen ner för det! Så jag nöjde mig med att boka in en tid för fransar och bryn precis innan jul så man är lite snygg till alla helgerna där. Like!

Det var en kvinna som pratade om garderobsplanering också, vilket var lite komiskt för man kände sig oroväckande träffad av allt hon sa. Till exempel att man köper saker lite här och där som kanske inte alls passar till något man har därhemma. Så till slut har man en garderob med tusen olika plagg som inte passar ihop och som man därför kanske aldrig använder. Det fick mig att tänka på alla kläder som hänger i min sprängfyllda garderob och som fortfarande har prislapparna kvar. Illa! Men en del av det beror faktiskt på att jag sparar dem till något speciellt tillfälle så det tycker jag är en helt okej ursäkt.

Nu sitter jag här och längtar lite till julen efter alla pepparkakor, skumtomtar och glögg de bjöd på på Hälsostudion. Tycker egentligen att vintern är alldeles för lång (och sommaren FÖR KORT!!!), men just i december är det rätt underbart. Man vill bara vara inne och mysa med tända ljus och allt det där som har med jul att göra. Love it!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress