Tjejsnack

Blev en lugn och skööön kväll igår. Passade på att bjuda över ett par trevliga personer när väl föräldrarna är bortresta. Så folket anlände vid halv sju och sedan blev det pizza och massa godis, chips och läsk. Myskväll till max kan man säga! Och herregud vad vi kan prata vi tjejer. Bortsett från att äta var det det enda vi gjorde i ungefär fem timmar. Men det var längesen och mycket har hänt så det var välbehövligt. Tack tjejer! ♥ (Och förlåt Marcus, förstår att du inte orkade med oss...)

Nu tänkte jag söka ett jobb eftersom jag upptäckte att sista ansökningsdagen är imorrn och sedan blir det jobb 15-18. Ber till gud att ingen kommer att fråga om jag kan stanna till 22 för jag orkar verkligen inte!! Tyvärr kommer jag att säga ja om någon frågar för jag har problem med att säga nej. People-pleaser. Det är nog en sjukdom. Så håller tummarna hårt nu. Sedan får man väl fira pappa lite såhär på Fars dag när man kommer hem också.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress