Tired
Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Tungt att jobba 13-22 måste jag erkänna. Känns som att hela dagen är förstörd på något sätt. Men otroligt skönt att slippa jobba fredagkväll iallafall så jag nöjer mig med det.

Att öppna paketet från H&M igår blev ett litet wake up call skulle man kunna säga. Allt var jättebra så tänker behålla allt, och nu väntar jag bara på en klänning och en tröja som ska komma någon gång i december. Grejen var att den ena klänningen som jag beställde för att eventuellt ha på nyår satt som en smäck. Verkligen helt perfekt. Och jag älskar den! Kruxet är att ett halvkilo åt fel håll så är jag helkörd. Känns jättebra när det snart är december och jul, inte som att man äter mindre då direkt. Så det är väl dags att ta sig i kragen och försöka vara lite duktig hädanefter. Jag börjar NU!

Det blir att lägga fram löpkläderna direkt för att sticka ut på en springtur innan frukost imorrn. 

Nighty!!

ribex

haha så mycket som du redan tränar behöver du inte vara ett smack orolig för att gå upp i vikt knasboll! :D <333

sara

haha ne får hålla tummarna för det, men det var jäkligt tajt alltså! hahaha men det SKA gå :D <333

ribex

den var superfin förresten!! :D <3

sara

Tack beckis!! :D syns inte så bra men på ett ungefär iaf :) <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress