The sweetest

Väldigt trevligt hos morfar och Marianne. Det blev toast skagen till förrätt, fläskfilégryta till huvudrätt och till efterrätt fick vi kaffe och någon sinnesjukt god kolatårta. Sedan blev det ännu mer fika lite senare så nu är man mätt för flera veckor framöver känns det som.

Precis när vi skulle klä på oss och åka hem så kom the love of my life förbi för att hämta upp något. Johan. Min minsta lilla kusin. Fy vad stor han har blivit! Nyss fyllt 5 men för mig är han fortfarande bara halvåret. Så himla charmig unge så man nästan vill gråta. När de skulle gå sa Marianne "får vi inga kramar innan du går?" och då ser han sådär gulligt blyg ut som bara en femåring kan och hans pappa säger då "men Sara kan väl få en iallafall? Det var ju så länge sedan." och plutten går direkt fram utan att tveka och hänger sig runt halsen på mig för en riktig bamsekram! ♥
Lite synd att hans bror (som egentligen är min sanna kärlek) inte var med. Kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om den sötnosen. Vi har haft många fina stunder tillsammans sedan han var bara någon månad gammal och nu är han hela 9 år! Läskigt vad snabbt tiden gått... Inte varit barnvakt åt Johan lika många gånger som åt Simon dock men han är helt underbar han med! Sötisar.


Johan och jag för många år sedan. Liten!


I somras.

amanda

"...så kom the love of my life förbi för att hämta upp något. Johan." haha fattade inte riktigt vem du menade där ett tag... :O tills jag läste vidare. haha blev lite förvirrad där ;D tänkte: "jaha, nu har jag missat något :O" haha

sara

Hahahaha just det tänkte jag inte på xD men förklaringen kom ju så du har inte missat något ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress