PR

Vem kom på att man ska ha nyheter mitt i en film? Bara en aning irriterande. Som att det inte räcker med avbrotten för reklam eller? Men nu när det är långpaus i Beck så passar jag iallafall på att fixa fram mina mappar och grejer som jag behöver ha med mig till marknadsföringsinformationen på Arbetsförmedlingen imorrn så slipper jag stressa med det då.  

Kom att tänka på videon härunder när jag kom på att mötet handlade om marknadsföring. Läste en artikel i Aftonbladet som handlade om killen häromdagen och hur synd det kunde ha varit om honom, men istället har han blivit megakänd för sina youtube-klipp och de har haft miljontals visningar. Sjukt smart av 50 Cent att hoppa in och göra årets PR-kupp! Där kan man snacka om att veta hur man marknadsför sig själv. För att inte tala om hur coolt det lär ha varit för lillkillen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress