Poison
Sådär lagom sliten efter ett arbetspass 13-22.15. Helt klart det segaste jag varit med om. Kunde verkligen inte låta bli att snegla på klockan hela tiden och jag lovar att den gick baklänges ibland! I princip varenda kund påpekade också det galna vädret så sådana kommentarer har jag nu hört tillräckligt för flera år framöver. Sedan framemot kvällen var det en stammis inne som var jättefull och gick runt och var allmänt jobbig. Tydligen var han ledig och passade på att få i sig lite alkohol denna snöiga tisdag. Kanske ingen dum idé för att hålla värmen i och för sig men..
Lite rolig var han dock, för efter ett tag kände han sig tvungen att försäkra mig om att han inte flörtade med mig utan att han bara var trevlig. Han var för gammal för mig och jag skulle nästan ha kunnat vara hans dotter menade han. Han var därför mer på jakt efter lite äldre kvinnor och det var där det roliga kom in. Han sa "fast vilka är det egentligen som är snyggast när man tänker efter? Ja här står ju du! Det är ju ingen tvekan!". Vad svarar man då liksom? Ehm... tack?! Haha! Folk är roliga ibland.

Nu tror jag nog det blir sängen för min del. Jobbar samma tid imorrn och är så opeppad så det är helt sjukt. Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress