Off to work
Väcktes sådär runt halv nio imorse av att mobilen ringde och vem kunde det vara om inte jobbet?! Behövde inte ens kolla för att vara säker. Övervägde starkt att inte svara eftersom det skulle vara så typiskt om de ville att jag skulle jobba imorrn när jag har heeela dagen plus kvällen fullplanerad. Men för en gångs skull hade jag tur!! Så nu ska jag snart byta om och åka iväg och jobba 17-22.
Sedan blir det nog att sova tidigt så man är pigg och fräsch och orkar med morgondagen som förhoppningsvis blir grym!!


Mitt internet släcktes nyss ner IGEN. Allt bara försvinner utan förvarning. Snart åker datorn ut genom fönstret!!! Blir galen. Men har iallafall lärt mig att opublicerade blogginlägg sparas som utkast med jämna mellanrum. Hade varit lite smått frustrerande att börja om varje gång detta hände...

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress