Brother and Sister
Nu på kvällen efter att föräldrarna åkt hemifrån och bror min inte hade massa "viktiga" wow-grejer att göra så hade vi en riktig bror-syster-kväll. Vi lagade grymma hamburgare med friscobröd á la Max och bakade chokladbollar (dvs jag bakade medan jag tvingade honom att göra mig sällskap, och när han ändå bara stod och glodde fick han äran att plocka ur diskmaskinen). Sedan moffade vi chips och chokladbollar medan vi kollade på Green Zone och snackade lite allmänt sådär. Nog för att han kan vara olidligt irriterande och jobbig vid vissa tillfällen, men oftast är det superbra med en bror! Us against the world.

Nu ska jag försöka få plats i min säng som för säkert fjärde eller femte natten i rad har ockuperats av kissen. Han har tydligen börjat gilla att hänga där när jag ska sova. Svårt att tro men det blir rätt trångt även i en dubbelsäng när han sträcker ut sig i sin fulla längd tvärsöver. Men lite mysigt är det ju också såklart ♥


Det var inte bara jag och brorsan som gillade chokladbollar upptäckte vi!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress