I'd rather be with you
Igår kom äntligen min efterlängtade studentklänning från StylebyStars. Problemet var bara att den inte riktigt var som jag tänkt mig och heller inte satt sådär superbra som man vill att den ska göra. Så det blev till att åka ut till tuna och hålla tummarna för att klänningen jag sett på MQ för ett par veckor sedan skulle finnas kvar. Vilket den gjorde! Helt perfekt var den också! Bonus för att den även passade till kavajen och skorna som jag köpte för längesen också. Så nu är allt klappat och klart in i minsta detalj! Tror jag...
Men som den shopaholic man då är så råkade det halka med ett antal saker till när man ändå var där... Bland annat present till mamsen som fyller på fredag och sedan lite kläder, solglasögon och väska mm. Det är nästan så man är lite imponerad av att ha lyckats köpa två bikinisar (en bikini, flera ....? haha) innan sommaren ens börjat. Men jag gillar dem så kunde inte låta bli. Bara att vänta på solen nu.

          
Lina

Min studentklänning är också från MQ ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress