Hey big spender
Av någon anledning så hade jag föreställt mig att sista terminen innan studenten skulle vara lugn. Jag har dock ändrat mig nu! Verkligen allting kommer samtidigt och det mesta är betygsavgörande. Det gillar vi inte! Sedan ska allt betalas precis just nu vilket gör att ekonomin rent ut sagt går åt skogen för tillfället. Det är baler, limousiner, studentfester, flak osv osv osv i all oändlighet.
Lämnade in balklänningen för in- och uppsyning igår också och det visade sig då att tre veckors frånvaro från träning har satt sina spår. Det vill säga på midjan. Måste göras något åt snarast! Efteråt blev det i allafall en shoppingtur med mamma då vi tittade ut lite bra grejer att önska sig i studentpresent. Mamma köpte till och med en som jag provade ut, en väldigt fin och väldigt svindyr ring. Helt underbar var den så nu längtar jag tills jag får den ! :) för min del blev det även en klocka som jag velat ha i evigheter och ett par skor. Så nu är jag snudd på bankrutt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress