Sommar och sol

Är lite smått mör efter en heldag i Sundbyholm. Men det är smällar man får ta för roligt var det. Kanske till och med bli en liten sväng tillbaka dit senare ikväll för ett kvälls/nattdopp.

Häromdagen när jag cyklade hem från stan så kände jag plötsligt hur någonting föll ur fickan på mina jeansshorts. Woopsi. Min mobil. Eftersom jag heller inte hann stanna i tid så kör jag självklart över den med bakdäcket på cykeln. På asfalt och allt. Så nu har den en massa repor och skärmen är lila i kanten. Så igår blev det en trip till tuna för att köpa en ny. Så förhoppningsvis har jag den nästa vecka ! Om det inte blir ännu mer strul med leveransen det vill säga...
Dagen avslutades även med lite slagstaglass med babe.

Och idag får jag lön vilket gillas enormt mycket !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress