It's summertime
Jag gillar vädret. Det är liksom underbart. Svensk sommar är faktiskt himla härlig när den är som bäst! Och det har den ju faktiskt varit nu ett tag, vilket vi är glada för. Får gärna fortsätta så långt in på höstkanten också. Många fler lata dagar i gamla kära sumpan vill vi ha!
Men jag saknar Öland lite faktiskt. Lite konstigt att det inte blir något besök där efter alla tusentals gånger man varit där sedan man var bebis. Men i år är det jobb jobb jobb och pengar pengar pengar som gäller för hela slanten så päronen får åka dit själva this year. Sorgligt men sant. Blir nog bra ändå. Och skönt med nästan två veckors ledighet nu, om man inte räknar med på måndag när jag jobbar fem timmar. Hur nu det passet hamnade där mitt i allt?!

Tänker iallafall njuta av denna helg som är min enda helt lediga på hela sommaren. Den är redan fullbokad med massa roliga saker och människor ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress