TikTok
Och så var det söndag igen då... Himla deprimerande dag egentligen. Fast lite bättre idag än vanligt för jag är i princip ledig imorrn så slipper ångest för skola om inte annat. Det gillar vi!
Har varit en riktigt trevlig helg faktiskt. Dock alldeles för lite sömn känner jag nu. Men vafan man är bara ung en gång! I fredags blev det skola, tuna med Madde för att hitta present till hennes kille och sen åkte babe och jag till Gurra och Marre där det blev matlagning, vin och film. Skandal att jag inte sett Braveheart förut fast den gått på tv tusen gånger. Men den var väldigt bra faktiskt:)
Sov sedan 4 timmar den natten av någon konstig anledning. Tycker att man borde sova länge efter att ha varit vaken i nästan 24 timmar men icke sa nicke! Hade sedan långtråkigt när jag kom hem vid 12 igår så tog en sväng till tuna och spenderade en himlans massa pengar på egentligen onödiga grejer. Men är det rea så är det. Efter träning åkte vi sedan till Gustav där det serverades hemgjord pizza och friterad banan med glass. Inte tillsammans då alltså men. Mycket gott var det även om Gustav som lagat det mesta klagade:) sedan blev det krogen så nu har jag ont i halsen för att jag skrek för mycket/är på väg att bli sjuk. Svårt att veta vilket.

Sitter vid min skoldator och skriver "Bästa UF-företag"s-uppsats eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka min dator än. Går sådär nu faktiskt så ska ta en paus och hitta på något annat en stund. En film kanske?


vi är ju bara så snygga i våra arbetskläder !
ronja

jag sticker ut :)

sara

aa tur att någon bryter trenden:) fast du borde stått i mitten:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress