Det kallas tvivel
Jag ogillar jobb mellan 14 och 22 på en lördag. Helt sjukt bra pengar men fortfarande superdupertråkigt. Speciellt när man får stressa ihjäl sig för det är hur mycket som helst att göra och endast två stackars personer där och jobbar. Blir helt slutkörd i huvudet så vet knappt vad man ska göra.. Men hur som helst så är det över nu så man kan se fram emot att vila resten av helgen. Klar med biologi b nu också. Skickade in provet en hel timme före deadline igår. Inte illa inte illa.
Sedan har något konstigt har hänt med min msn tror jag. Det går liksom inte att logga in. Kommer bara upp en ruta om felrapport och klickar man på "skicka" eller "skicka inte" så loggas man ut. Helknas. Blir verkligen galen på sånt. Tekniken är bra när den fungerar men ett rent helvete annars. Så nu ger jag upp innan jag blir riktigt arg.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress