Good girl gone bad
Klockan är snart 18 och jag blev just klar med min bokanalys i svenska som jag ska redovisa imorrn. Nästan så jag är lite stolt över mig själv. Inte för att den blev så bra, blev först två minuter för lång så fick ta bort lite och nu är det fortfarande för långt så jag får istället läsa i riktigt speedat tempo. Men det löser sig nog. Så sjukt jävla skönt att vara färdig med eländet. Ska bara läsa igenom det ett par gånger senare innan jag somnar så man kommer ihåg det någorlunda.
Nu ska jag övergå till att leta studentklänning på nätet! Har redan hittat en som jag tror jag ska beställa men man vill ju kolla runt lite med så man inte missar något bättre.
Vid sju är det sedan dags att bege sig på träning. Taggad som attan efter gårdagens semlor (blev ett par stycken)! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress