Fettis

Är det inte helt otroligt vad snabbt veckorna går? Det är nu tre skoldagar kvar och sedan är det sportlov! Längtar inte lite heller. När man tänker efter är det inte så långt till studenten heller gott folk! Var på tuna i söndags för att köpa något till min snygging på Alla Hjärtans Dag och passade då även på att inhandla kavaj och pumps till studenten. Ska nog ha skorna på balen också, som jag förresten nu bestämt mig för att gå på efter en hel del velande fram och tillbaka:)
Efter shoppingen hämtade jag Alex för att åka och tanka och handla. Fy vad vi är bra på att laga mat! Sedan blev det mys med Ben & Jerry och "Flickan som lekte med elden" <3

Bestämde igår att jag ska göra högskoleprovet nu i vår. Höll på att glömma att boka men råkade av en ren slump se ett häfte om det ligga på mitt skrivbord igår när jag kom hem efter träning vid niotiden. Så halv elva gick betalningen in. Det vill säga en och en halv timme innan det var försent. Överskattat att vara ute i god tid...

Nu blir det att skriva bokredovisning i svenska i raketfart och sedan åka till Sofia och baka semlor, Fettisdagen till ära! Insåg nu att jag alltid tolkat det som fettis-dagen men det blir ju faktiskt fet-tisdagen. Eller? Känns ju som en konstig slump att det råkar vara just en tisdag annars..? Haha och ja jag är blond.


Oerhört vacker vimmelbild från studentfesten på Harrys i fredags ;)

ribex

haha vi är så snygga! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress