2 <3
Efter två helt onödiga lektioner åkte jag till tuna park för att fålla upp ett par jeans, sedan hem och skriva ett utkast till en svenska c-uppsats som jag räknat ut skulle ta högst en timme. Istället tog det nästan tre eftersom jag blev lite distraherad av datorn... Förstår ärligt talat inte ens riktigt varför man ska skicka in ett utkast för att få respons en och en halv vecka innan den egentligen ska in.. Bättre att bara skriva hela direkt. Men nu blev det som det blev. Sedan kan det ju diskuteras hur nödvändigt det var att åka till skolan i fredags när man var hemma och var sjuk för att hämta uppgiften som man tänkte göra i helgen och sedan ändå sparade den till sista sekunden idag? Såå typiskt mig. Beundrar verkligen människor som gör det de ska direkt när de får reda på det! Ska nog bli sådan jag med från och med nu...

Kom för en stund sedan hem från 2 månaders-middag på Akropolis! puss på oss<3

 


 


Helgen blev ganska hektisk. Som vanligt ungefär då alltså. Speciellt lördagen. Biltvätt med Cissi och Ronja i lördags vid två-tiden. En gigantisk lexus var det denna gång. Så avancerad att vi behövde en snabbkurs för att kunna köra den. Men den var i princip ren när vi fick den så vi klagade inte.. Frågan är ju om det är så passande väder för att tvätta bilar just nu? Inte så himla kanske men som sagt så ska vi väl inte ifrågasätta våra kunders önskemål! Efteråt blev det hem och duscha och äta lite för att sedan dra till bowlinghallen och spela ett par serier med mysigt folk:)
Och jag vann! Haha! Tro det eller ej men turen har vänt! Tillfälligt iallafall. Riktigt roligt med bowling när det går bra tycker jag. Sedan åkte jag hem för att byta om och hämta upp Sofia för en kanonkväll på O'learys. Tror aldrig jag haft så kul nykter på krogen förut. Men vi kan vi :) Dock förstår jag nu varför jag alltid har en miljard blåmärken dagen efter en utekväll för HERREGUD vad folk knuffas och sparkas och slåss. Helt sjukt verkligen! Det roliga är att man inte märker det när man själv druckit. Vilket nog är tur kanske. Sedan är det självklart ett plus att se alla fulla människor som gör bort sig och kunna reta dem efteråt! Vid stängningen kl 02.00 åkte jag då hem till babe för lite mys. En riktigt bra kväll blev det. Ta det lugnt får man väl göra någon annan gång.
På söndagen kom man hem vid två nånting och åkte då till tuna park med mamsen och shoppade av bara tusan. Det blev bland annat två par skor. Jag som har så ont om skor! Båda paren riktiga utgångsskor så frågan är hur mycket de faktiskt kommer användas? Men det skiter jag i för de var riktigt, riktigt äckligt supersnygga!! Kanske blir att inviga dem med en utgång eller två i helgen? Lite tröjor, jeans, örhängen, smink och ett bälte blev det också så är riktigt nöjd måste jag säga. Nu får jag nog dock införa köpförbud för mig själv innan jag går i konkurs. Jag har seriöst problem. Shopaholic. Kanske dags att föra över lite pengar till kapitalkontot innan de försvinner spårlöst?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress