Torsdag
Stämplade in på jobbet imorse klockan 06.54 och stämplade ut och gick därifrån kl 18.38. Det är nästan 12 timmar. 12 jävla timmar! Årby är inte mitt favoritområde. Punkt. Hade planerat att åka hem och duscha efteråt och sedan svänga förbi stan en snabbis och handla ett par saker som jag behöver till imorrn så gissa om jag hade lite bråttom. det blev att hoppa över duschen och åka i mina äckliga arbetskläder och med håret på ända. Parkerade i Åhléns parkeringshus, sprang in och köpte det jag behövde och var ute igen 6 minuter senare. Det kallar jag effektiv shopping!

När jag kom hem var mamma helt panikslagen och sa tusen gånger hur synd hon tyckte att det var om mig som jobbat så länge ute i kylan och inte hunnit äta. Resultatet blev att jag började storböla. Tårarna bara forsade helt utan anledning... Nyss började jag blöda näsblod också. Inte så lite heller för fick lägga mig ner i nästan en halvtimme innan det slutade och nu vågar jag knappt röra huvudet ifall det skulle börja igen. What's happening to me? :(

Skapligt trött nu så är riktigt glad att jag är ledig imorrn när det är nyårsafton och allt. Galet att det redan är nyår. Hoppas det blir grymt!
Nu ska jag flytta undan alla kläder från min soffa och leta upp något gott att tugga på till en bra film :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress