Slutkörd
Allvarligt så börjar jag bli rädd för mig själv. Känns som att jag tappar bort allting verkligen. Som att jag tappat kontrollen helt och hållet. Kanske bara är för att det har varit en tuff vecka med mycket nytt som ska pressas in i huvudet på en och samma gång. Det i kombination med mycket fysiska påfrestningar. Känner mig helt mosig i huvudet och känner av varenda muskel i kroppen, även sådana jag inte visste att jag hade. Allmänt slutkörd helt enkelt. Men det är väl inte så konstigt efter veckan jag haft? Det dåliga är att jag som sagt inte har koll på saker och det gillar jag inte. Jag är ett kontrollfreak ända in i märg och ben. Nu kan jag inte hitta mitt bankkort och körkort vilket inte känns så bra... Var tvungen att gå in och kolla så alla pengar fanns på plats ifall att det kanske blivit snott eller upphittat. Ingen skada skedd. Det jag kan tänka mig är att det ligger i jack- eller byxfickan på jobbet och det hoppas jag verkligen att det gör... Annars vet jag inte vad jag ska göra. 
För att ytterligare få mig att känna mig mer förrvirrad kunde jag inte hitta skåpnyckel och låskort till Triangeln. Det löste sig till slut och jag hittade det, men man blir ju ändå lite skraj först.

Nej jag tror att lite vila är precis vad jag behöver. Tyvärr blir det jobb både imorrn och på måndag så jag håller tummarna för att få vara ledig på tisdag så jag kan andas ut lite. Det behövs!
Tänker passa på att mysa lite med en bra film och massa gott nu ikväll när jag är ensam. Päronen är på Möller Bil på julbord med pappas jobb, vilket jag är lite avundsjuk på. Vill också ha julmat! :)


Måste tillägga att Sandras lilla eldshow innan de övriga STEKtab-medlemmarna intog scenen var grymt maffigt! Så himla duktig!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress