Mellandagsrea
Har jag förresten sagt att jag köpt tv? Farfar fick ju min gamla tjocktv när han flyttade och så skulle han betala lite på en ny till mig istället. Så det senaste halvåret har jag levt med "bara" min lilla tv vid sängen. Men på julafton sa pappa att farfar skulle betala 3000 och så fick jag lägga till resten om jag ville ha en dyrare. Så jag satte mig direkt och bläddrade i reklambladen inför mellandagsrean. Pappa föreslog en 32" LCD som jag isåfall bara skulle behöva betala 300 spänn på. Billigt och bra alltså. Men jag valde att satsa på något större. En 46" LED från Samsung blev det. Älskar Samsungs grejer. Aldrig varit med om att de gått sönder eller strulat på något sätt! Slängde även med en Blueray-spelare till också när jag ändå var igång och slösade pengar. Så nu är jag all set :) 

Sjukt nöjd, även om det blev dyrare än det var tänkt. Bilden är verkligen grymt bra! Perfekt att ha när jag flyttar hemifrån sedan också :)
Dock kunde ju inte pappa leva med att hans dotter skaffat sig en grymmare tv än hans gamla 42" plasma. det var tydligen inte bra för manligheten, så morgonen efter när jag kom ner för att äta frukost stod han i hallen med en likadan. Märks att vi är släkt, lika prylgalna båda två ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress