Makeover
Imorgon är det äntligen dags att försöka få någon ordning på håret. Klipper mig vanligtvis varannan månad men nu har det gått evigheter sedan senast eftersom jag lyckats få jobbtider exakt samtidigt som frisörbesöken jag bokat in. Baksidan med att vara timmis: det går aldrig att planera saker. Dessutom var min frisör på Salong Style fullbokad resten av året vilket också blev ett problem eftersom jag skulle göra ljusa slingor och inte vill gå till första bästa när det gäller sådant. Efter en hel del funderande bestämde jag mig tillslut för att försöka med Sussies Hairteam och passande nog så hade de en tid. Det var där jag fick hår och smink fixat inför studentbalen tidigare i år och då var de iallafall grymma! Så jag tror det kommer bli brabrabra. :)

När jag ändå var i farten bestämde jag mig för att boka en tid på Hälsostudion för att fixa fransar och bryn också. Det lär bli en dyr dag men det ska verkligen bli jätteskönt att bli av med utväxten i håret och få känna sig lite ompysslad och uppfräschad såhär ett par dagar före jul. En chans att slappna av lite mitt i julstressen. Däremellan blir det en sväng på stan och förhoppningsvis en lunch med Rebecka. Me likeeee :)


Balen 4/6-2010

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress