Jobb på Bring!

Jag fick jobbet på Bring Citymail! Var på väg hem från att ha tankat och skjutsat mamma till jobbet när han ringde och frågade om jag fortfarande var intresserad. Vilket jag sa att jag var. Alltså ska jag infinna mig på deras kontor kl 8 på måndag och börja upplärningen. Sedan blir det jobb hela den veckan. Roligt roligt! Inte det bästa vädret att börja med kanske men jag är ganska peppad ändå faktiskt. Lite nervös.
Tänkte på det att det kan ju bli lite jobbigt med två extrajobb om de skulle krocka med varann. Men det är väl inte så mycket man kan göra åt det isåfall...

För övrigt har jag bara softat idag. Måste ju ta vara på de få dagar jag är ledig nu. Sökt några jobb har jag hunnit med och sedan träning nu på kvällen. Blir att sova rätt tidigt för imorrn ska jag träffa Rebecka och Ronja på stan och sedan jobba kvällen.

Imorrn ska även lille Felix vaccineras mot något som jag har glömt vad det är.. Stackars! :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress