Inte bra...
...att krascha med en moped. Tur att det finns snälla människor som hjälper en när man ligger i snön som en död padda och inte kan röra sig. Himla tuff och lång dag på jobbet kan man ju säga. Började med att göra min extradelning i Skiftinge som jag inte hann med igår och upptäcker när jag ska därifrån att bensinmätaren står på under noll. På nyckeln sitter ett Statoilkort men hur nära är det till någon Statoil från Skiftinge på en skala?! Fick chansa och lyckades ta mig fram till Vasavägen utan att den dog. Kändes toppenkul att kliva in där och betala i min snygga heltäckande vinteroverall som det står "Bring Citymail" på, rufsigt hår och märken i hela ansiktet efter rånarluvan och hjälmen (Y)

Helt galet trött nu, huvudet känns som att det ska sprängas och hungrig är man också eftersom man inte hann äta lunch. Tummen ner för det. Nu väntar jag på att bli hämtad för en tjejkväll på Ming Palace. Mysmysmys :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress