Fullt upp
Hemma efter en låååång dag! Halv 10 imorse var jag hos frissan för blekning och klippning i nästan tre timmar. Lite segt men ändå lite mysigt att sitta där och bli ompysslad och få lite fika och läsa skvaller. Ont som fasen gjorde det dock! Mina tunna hårstrån trasslar till sig ordentligt i kombination med de där superheta slingmössorna som har massa hål som man ska dra ut hårslingorna genom. Aj aj aj. Kändes som att hälften av kalufsen rycktes bort men som det ser ut nu så tycker jag att det verkar vara lite kvar trots allt... ;)
Konstaterade dock att jag är världens tråkigaste när det gäller håret. Jag vill ha samma färg som jag har nu. Flytta inte på benan. Rör inte luggen. Klipp så lite det bara går. Det ska helst inte synas att det ens blivit klippt. Kanske borde skärpa mig och satsa på något helt annorlunda? Fast neee... Fegis.

Efteråt blev det nachotallrik med Amanda och Rebecka och en snabb sväng på stan innan det var dags att dra vidare mot Hälsostudion för att färga och plocka fransar och bryn. Gillar att man får en chock efter varje gång för att ögonbrynen ser så tjocka och mörka ut. Ser för tillfället lite ut som en clown men överskottsfärgen försvinner förhoppningsvis till imorrn så kommer det vara perfekt då :)

När jag kom hem väntade ett paket från H&M i brevlådan. Ovanligt. Eller? Det var iallafall spetströjan som jag planerat att ha på julafton. Nu är det snart dags att vandra upp till Rebecka för att planera nyår! :)

Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress