Företagsrock

Igår fick jag åka min första runda helt ensam på jobbet. Det gick riktigt bra, bortsett från att jag som sagt inte är så snabb. Resultatet blev att vattnet jag hade med mig (som verkligen behövs när man springer i trappor i 4 timmar!!!) frös till is i flaskan och jag hann inte äta någon lunch innan jag skulle sluta kl 14.50. Så jag fick äta när jag kom hem och sedan tänkte jag ta en liten powernap på en halvtimme för att bli pigg till kvällen. Det råkade istället bli 2 timmar. Ooopsi! Men jag hann ändå duscha, äta och fixa mig innan Amanda och Rebecka kom över för att inleda kvällen med lite vin och drinkar.

Runt halv 10 åkte vi ner till Lokomotivet för att gå på F-rocken. Mycket trevligt! Och STEKtab är i finaaaaal!!! Inte överraskande men ändå roligt. Grymmaste låtarna. Grymmaste människorna. Grymmaste introt!!
Final nästa fredag den 17 december. Missa inte!

 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress