Pengar rullar in som det ska
Idag har verkligen allting gått min väg och efter hur det varit tidigare i veckan så känns det så j*vla skönt! Förkylningen var inget vidare de första timmarna men när jag kom ut från kontoret och började min runda blev det mycket bättre av någon konstig anledning... Det blev moped idag med men inne i stan istället för långt ut åt helvete så det var mest portar att springa i så man höll värmen. Hittade överallt utan hjälp så jag behövde inte ringa en enda gång vilket jag är lite stolt över. När jag dunkade i sista brevet i sista brevlådan vågade jag knappt kolla på klockan eftersom jag var rädd att den skulle vara runt halv fem som när jag var klar igår. 14.40!!! Jag var alltså inte sist tillbaka och jag fick massa beröm av coacherna för att jag hade klarat mig själv. Svårt att beskriva hur bra det kändes. Igår hade jag allvarliga funderingar på att säga upp mig för att allt kändes så jobbigt men nu blev det plötsligt mycket roligare!

Ytterligare en anledning att vara glad idag är att lönen landat på kontot. Älskar verkligen känslan när man får lönespecen och öppnar den för att se hur mycket belöning man fått för allt slit. Om man inte blir besviken förstås men det har hittills aldrig hänt. Ser extra mycket fram emot nästa månad när jag får från både Bring och Triangeln. Awesome! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress